Şanlıurfa İl Müftülüğü ve İl Milli Eğitim Müdürlüğü Araştırma ve Geliştirme (AR-GE) Birimi tarafından “Bağımlılıkla Mücadele Seminerleri" düzenlendi. Müftülük personeline "Göç Yönetimi" semineri verildi Viranşehir Anadolu Lisesi’nde gerçekleştirilen seminere, İl Müftüsü Ramazan Tolan, AR-GE üyesi Muharrem Çelik, öğrenciler ve öğretmenler katıldı. Seminerde öğrencilere, bağımlılığın zararları anlatılırken İl Müftüsü Ramazan Tolan, arkadaş seçiminin çok önemli olduğunu vurgulayarak, insan bedeninin emanet olduğunu ifade etti. AR-GE birimi üyesi Muharrem Çelik ise, zararlı alışkanlıklar konusunda öğrencilerin, "hayır" diyebilme bilincine ulaşmaları gerektiğini belirtti.
MÜFTÜLÜK
Yayınlanma: 01 Aralık 2022 - 11:30
Viranşehir'de bağımlılıkla mücadele semineri
Şanlıurfa İl Müftülüğü ve İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından "Bağımlılıkla Mücadele Seminerleri" düzenlendi.
MÜFTÜLÜK
01 Aralık 2022 - 11:30
















