Kütahya İl Müftülüğü ile Kütahya İl Milli Eğitim Müdürlüğü arasında, okul öncesi öğrencilerinin Kur’an eğitim alabilmeleri için işbirliği protokolü imzalandı. Yapılan imza töreninde Kütahya valisi Ahmet Hamdi NAYİR, İl Müftüsü Hüseyin HAZIRLAR ve İl Milli Eğitim Müdürü Sabahattin DÜLGER hazır bulundu.
Yapılan protokole göre; Kütahya merkez ve ilçelerinde, velilerin talepleri doğrultusunda, yeterli sayıda başvurunun bulunduğu, fiziki kapasitesi uygun olan okullarda, ders saatleri dışında müftülük personeli tarafından kuran eğitimi verilebilecek.Bu proje ile, yavrularımızın sağlıklı bir din ve ahlak gelişimi almalarına katkıda bulunulması ve aynı zamanda velilerin taleplerinin karşılanması amaçlanmaktadır.Uygulama 20 Şubat 2017 tarihi itibariyle ilimiz merkezindeki anaokullarında başladı.
MÜFTÜLÜK
Yayınlanma: 20 Şubat 2017 - 19:09
Okul Öncesi Öğrencilerine Kur'an Eğitimi İşbirliği Protokolü İmzalandı
MÜFTÜLÜK
20 Şubat 2017 - 19:09
















