Yakutiye İlçe Müftülüğü tarafından hayata geçirilen "Gençliğe Değer Her Şeye Değer" projesi kapsamında okullara yönelik ziyaretler düzenleniyor. Narman Diyanet Gençlik Merkezi dualarla açıldı Bu kapsamda Yakutiye İlçe Müftüsü Selim Şahin, Şube Müdür Nihani Yemenoğlu ve Din Hizmetleri Uzmanı Samet Berberoğlu ile birlikte 1889 yılında Erzurum İdâdîsi adı ile kurulan Erzurum Lisesi'ni ziyaret etti. Ziyarette Müftülük tarafından gençlere yönelik yapılan ve yapılması planlanan; projeler ve faaliyetler hakkında bilgi alışverişinde bulunuldu. Ziyarette konuşan Müftü Şahin, "Bizler Müftülük olarak öğretmenlerimizin yanında olmaya ve evlatlarımızın manevi gelişimi için her türlü katkıda bulunmaya hazırız." dedi. İlçe Müftüsü Şahin, ziyaret sonunda Okul Müdürü Taner Aykut'a Diyanet İşleri Başkanlığı yayınlarından dergi ve kitap hediye etti.
MÜFTÜLÜK
Yayınlanma: 02 Aralık 2022 - 11:05
Müftülükten okullara "Gençliğe Değer" ziyareti
Erzurum Yakutiye İlçe Müftülüğü, "Gençliğe Değer" projesi kapsamında okullara yönelik ziyaretler düzenliyor.
MÜFTÜLÜK
02 Aralık 2022 - 11:05
















