Sapanca İlçe Müftülüğü ve Sapanca Şehit Albay Güner Ekici İmam Hatip Lisesi iş birliğinde hazırlanan proje ile imam hatip lisesi öğrencileri Ramazan’da camilerde teravih namazı kıldırıyor. Proje kapsamında her akşam farklı bir camide namaz kıldıran öğrenciler hem mesleğe ilk adımı atıyor hem de Ramazan’ın manevi atmosferini doyasıya yaşıyor.
MÜFTÜLÜK
Yayınlanma: 14 Nisan 2022 - 09:20
İmam hatipli öğrenciler mihrapta
İmam hatipli öğrenciler mihrapta haber
MÜFTÜLÜK
14 Nisan 2022 - 09:20
















