İstanbul Müftülüğünden alınan bilgiye göre Arnavutköy İlçe Müftülüğüne bağlı Sancak Camii’nde imam hatip olarak görev yapan Kıyasettin Öngel (48), koronavirüs nedeniyle vefat etti. Din görevlisi Öngel’in cenazesi, görev yaptığı Sancak Camii’nde kılınan cenaze namazının ardından Arnavutköy Taşoluk Mezarlığı’nda toprağa verildi.Öngel evli ve 3 çocuk babasıydı.
MÜFTÜLÜK
Yayınlanma: 15 Kasım 2021 - 16:35
Güncelleme: 17 Kasım 2021 - 01:27
Din görevlisi Öngel koronavirüs nedeniyle vefat etti
İstanbul Arnavutköy İlçe Müftülüğü Sancak Camii İmam Hatibi Kiyasettin Öngel, koronavirüs nedeniyle vefat etti.
MÜFTÜLÜK
15 Kasım 2021 - 16:35
Güncelleme: 17 Kasım 2021 - 01:27

















