Diyanet-Sen Kurucu Genel Başkanı Merhum Ahmet Yıldız vefatının 7. yıl dönümünde dualarla anıldı.
Merhum Yıldız için İstanbul Sancaktepe Merkez Camisi’nde okutulan mevlidi şerifin ardından Türkiye geneli tüm şubelerimizden gelen hatimler dualandı. Öğle namazını müteakip düzenlenen mevlid programına Diyanet-Sen Genel Başkanı Mehmet Bayraktutar ve yönetim kurulu üyeleri, ailesi, şube başkanları, Diyanet-Sen üyeleri ve Ahmet Yıldız dostları katıldı.Program sonrasında Diyanet-Sen heyeti Sancaktepe İlçe Müftüsü Yusuf Bingöl'ü makamında ziyaret ederek Diyanet-Sen'in çalışmaları konusunda Müftü Bingöl'e bilgi verdiler.Mevlid programı öncesi ise Genel Başkan Mehmet Bayraktutar, yönetim kurulu üyeleri ve İstanbul Şube Başkanları Ahmet Yıldız'ın kabrini ziyaret ederek dua okudular. Heyet daha sonra merhum başkanımızın İstanbul'da yaşayan annesini ziyaret etti.
Merhum Yıldız için İstanbul Sancaktepe Merkez Camisi’nde okutulan mevlidi şerifin ardından Türkiye geneli tüm şubelerimizden gelen hatimler dualandı. Öğle namazını müteakip düzenlenen mevlid programına Diyanet-Sen Genel Başkanı Mehmet Bayraktutar ve yönetim kurulu üyeleri, ailesi, şube başkanları, Diyanet-Sen üyeleri ve Ahmet Yıldız dostları katıldı.Program sonrasında Diyanet-Sen heyeti Sancaktepe İlçe Müftüsü Yusuf Bingöl'ü makamında ziyaret ederek Diyanet-Sen'in çalışmaları konusunda Müftü Bingöl'e bilgi verdiler.Mevlid programı öncesi ise Genel Başkan Mehmet Bayraktutar, yönetim kurulu üyeleri ve İstanbul Şube Başkanları Ahmet Yıldız'ın kabrini ziyaret ederek dua okudular. Heyet daha sonra merhum başkanımızın İstanbul'da yaşayan annesini ziyaret etti.
















